Thursday, February 23, 2006

Настроение

Ще си позволя едно малко излияние. Денят беше дълъг и тежък. Не знам защо, но макар и да не ми се спеше колкото вчера имах чувството, че нещо не е наред. Още след втория час в училище издивявах. Беше неприятно странно. А когато се върнах вкъщи настроението ми се беше качило като рязка температурна разлика във Финландия в един ден от тази зима. Просто е неверояно как много малко думи и млако смях могат да ти променят настроението на 360 градуса. Дори тази вечер успях да седна да решавам задачи. То, аз всяка вечер се каня, ама все не успявам. Днеска беше заради редакцията на едни субтитри, които все пак реших, че ще ги мина за редакция още веднъж, за да съм по-сигурна, че ще са добри. Както и да е де. Общо взето до 23 часа бях заета с тях + вечерята, която днес стана малко по-късно от обичайно. После успях да седна да помисля малко математиката. Почти съм сигурна, че ако още ми беше лошо настроението нямаше да го направя. That's the magic of words.

0 Коментари:

Post a Comment

<< Home